понедельник, 14 ноября 2016 г.

Час підводити підсумки



Добігає до кінця моє навчання на курсі Програми Intel® "Навчання для майбутнього" (v. 10.0) в очно-дистанційній формі, озираючись назад, ти бачиш який ти пройшов шлях, але все по порядку…






 Розпочалося все з того, що я та інші методисти дошкільних навчальних закладів міста Миколаєва прибули на навчання в МОІППО, для нас тоді було організовано цікавий очний семінар, на якому відбулося введення в тему курсу. Ми навчилися користуватися сервісами Google+ (створили аккаунт, зареєстрували пошту, заповнили профіль і ще багато цікавинок). Особисто для мене, це не склало труднощів, а от реєстрація та заповнення форм на WIKI  викликало багато запитань, бо з цим сервісом я не була знайома. Але немає ні чого не можливого, тим паче з таким учителем як Лія Миколаївна.

Далі нас чекало повне занурення у дистанційне навчання. Звісно, були труднощі у виконанні завдань. Але як кажуть: -“Бажання все долає”, так ми,  озброєні оптимістичним бажанням навчатися та уміннями Лії Миколаївни, нашого куратора, навчати долали труднощі та досягали поставленої мети. 

Кожен етап роботи мав свої труднощі. В роботі з планом - це визначення ключового та тематичних питань, адже не одразу бачиш картину в цілому. У роботі з портфоліо - це технічні моменти з додаванням дидактичних матеріалів до проекту. Створення презентації та буклетів - це змістовність та доступність подачі  інформації  для всіх категорій вихователів (молодих спеціалістів, вихователів із досвідом...), адже я лише перший рік працюю вихователем-методистом. Складання формуючого оцінювання - це форма та критерії. 
Внагоді стали відеоуроки, семінари, посилання від куратора на навчальний матеріал у нашому віртуальному класі. Таблиця самооцінювання допомогала правильно розподілити час на виконання завдань, а календар не давав забути про створення публікацій відповідно структури курсу.



Як висновок скажу: -“ Я задоволена тим, що в мене вийшло. Я здобула нові знання та уміння, застосувала їх на практиці, підвищіла свій професійний рівень як педагогічний, так і в роботі з ІКТ ”.  



Курс Програми Intel® "Навчання для майбутнього" (v. 10.0) в очно-дистанційній формі – це безцінний досвід, який я отримала завдяки цій програмі і, звичайно ж, нашему куратору - Лії Миколаївні.





Ресурси:

- Итоги;
- Рефлексия

6 комментариев:

  1. Тетяно, хочу Вам сказати, що саме Ваші матеріали були для мене взірцем та "шаблоном" для створення власних робіт.Дуже Вам за це дякую!

    ОтветитьУдалить
  2. Тетяно, хочу Вам сказати, що саме Ваші матеріали були для мене взірцем та "шаблоном" для створення власних робіт.Дуже Вам за це дякую!

    ОтветитьУдалить
  3. Я згодна зі Світланою на всі 100! Приємно, що поруч є така досвідчена, відкрита людина.

    ОтветитьУдалить
  4. Тетяно, хочу висловити вам вдячність за дистанційну допомогу у роботі. Ваші сторінки надихали на створення нових презентацій.

    ОтветитьУдалить
  5. І я Вам дуже вдячно, Тетяно, за професіоналізм, підтримку колег та взаємодопомогу.

    ОтветитьУдалить