Оцінювання в проектній діяльності – це процес співвіднесення самої діяльності і її результатів відповідно певним критеріям.
Формуюче оцінювання - «зворотний зв'язок» для учасників, що дозволяє їм усвідомити, які кроки їм необхідно зробити для поліпшення своїх результатів навчання.
Мета формуючого оцінювання - сприяти поліпшенню результатів кожного окремо взятого учасника.
Формуюче оцінювання ґрунтується на критеріях і стандартах. Система критеріального оцінювання повинна давати можливість:
- визначити, наскільки успішно засвоєний той чи інший навчальний матеріал;
- визначити, чи сформована та чи інша практична навичка;
- перевірити, чи досягнуто учасниками той результат, що закладено в навчальну задачу (комплекс навчальних завдань).
Як розробити систему критеріального оцінювання :
- критерії спрямовані на оцінку роботи учасника (на проміжному або фінальному етапі);
- створення чіткого алгоритму визначення оцінки, за яким учасник може сам визначити свій рівень досягнення і визначити свою оцінку.
Свою таблицю формуючого оцінювання- самооцінювання учасників проекту, я намагалася зробити відповідно до вище зазначеного, кому цікаво, то скажу, що таблицю робила в "Google Таблиці":
Використані ресурси:
- забраження 1;
- зображення 2.
Тетяна, вражена Вашою роботою!
ОтветитьУдалитьДякую, я старалася...
Удалить