пятница, 11 ноября 2016 г.

Візитка проекту



 Робота з педагогічними працівниками дитячого навчального закладу з питань безпеки життєдіяльності дітей має бути комплексною та різноманітною. Перш ніж чомусь навчити дошкільнят, педагоги та батьки повинні самі отримати чіткі знання та оволодіти навичками щодо зазначеного питання. 




Безпечність - процес опанування дитиною необхідних знань та вмінь, що забезпечують змістовну й безпечну життєдіяльність у довкіллі.
Безпека – це поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників (стану, обставин, ситуацій та ін.), які сприяють збереженню здатності дитини повноцінно жити та розвиватися. 

Поняття «особистість» характеризує суспільну  сутність людини, пов'язану із засвоєнням різноманітного виробничого і духовного досвіду суспільства.



Мета проекту допомогти вихователям зрозуміти, як правильно організувати освітньо-виховний процес з формування безпеки життєдіяльності дитини з усіма учасниками (дітьми, їх батьками), визначити основні освітні завдання, напрями та форми роботи, спланувати роботу таким чином, щоб до кінця дошкільного періоду, виховати всебічнорозвинену особистість. Розвивати уміння вихователів шукати, збирати, обробляти інформацію використовуючи комп’ютерні технології та інші джерела відповідно теми проекту, планувати свою діяльність. Формувати уміння педагогів працювати в програмах Microsoft PowerPoint, Publisher, Word, користуватися сервісами  та послугами Google. Розвивати уміння  молодих спеціалістів виступати  перед аудіторією. Розвивати уміння ілюструвати текст, використовувати закон про авторське право. Про що зазначено в плані навчального проекту (1).


Працюючи над темою “Безпечність – базова якість особистості випускника ДНЗ”, я використовувала можливості Google+ та переконалася, що вже знайомі мені програми можуть бути передані в онлайн режимі та отримувати до них абсолютно безкоштовний доступ. Це було цікаво і незвичайно. Дуже багато в сервісах було і нове, наприклад, Hangouts – чудовий варіант для проведення конференцій в режимі прямого доступу без встановлення додаткового програмного забезпечення. Збереження данних на Google Диску  виявилося зручним та практичним. А з допомогою Google Таблиць мені було дуже комфортно створювати таблицю оцінювання.


         


 Процес створення буклетів для вихователів та батьків (2), (3), (4), (5), (6)  у програмі MS Publisher для мене не новий, а для вихователів став справжнім відкриттям, адже до цього часу буклети робили у MS Word- це самі досвідчені у роботі з комп’ютером… Робота в програмі створення презентацій  – процес вже знайомий, тому що ми, педагоги, часто використовуємо програми цього зразка (7), (8), (9), (10), (11), (12), (13), (14). Але не всі вихователі моєго закладу ще освоїли програму MS PowerPoint, тому під час роботи над проектом мали можливість покращити свої навички. У деяких вихователів були проблеми навіть з роботою в MS Word, тому не зайвим було й створення картотеки дидактичних ігор по БЖД в текстовому редакторі (15)...  Одним словом - це була дійсно творча робота. 


         



Ведення  блогу теж виявилося приємною та творчою діяльністю, адже для створення публікацій потрібні не тільки уміння знаходити та обробляти інформацію, але і креативний підхід.



     

Взагалі нове, що я не робила ніколи – це була робота з сервісом WIKI. Заповнення портфоліо та власної сторінки  на WIKIITEACH було кропітким і складним. Але тепер, навчившись працювати з сервісом вважаю, що мій рівень знань підвищівся.





Дійшовши майже до фінішу, розумієш, що не так все складно… 


Бажаю усім успішного захисту проектів!


Ресурси:

2 комментария:

  1. Можливо Ви, Тетяно, не надали значення тому факту, що для де-кого Ваша робота стала маяком, на світло якого ми рухались. Для мене - так точно. Дякую за Вашу роботу.

    ОтветитьУдалить