среда, 26 октября 2016 г.

"Кипить" робота над проектом



Привіт усім, хто буде це читати. Я сьогодні дуже радію, адже , нарешті, майже завершила роботу над планом проекту (залишились маленькі дрібнички). Це, мабуть, важче, аніж усе решта, тому що треба побачити свій проект в цілому і в деталях. Особисто для мене, найважчим було, визначити ключове та тематичні питання.
Вважаю, що дуже добре вийшла у мене презентація для вихователів відповідно теми проекту:




Додаю план роботи  :

  1. Вихователь-методист повідомляє тему проекту і спільно з педагогами визначає мету.
  2. Вихователі висувають гіпотези щодо вирішення проблемної задачі, обирають методи її вирішення.
  3. Педагоги об’єднуються в  3 групи відповідно тематичних питань проекту.
  4. І група має відшукати та опрацювати нормативно-правові документи, що регламентують освітньо-виховний процес ДНЗ, користуючись інтернет-ресурсами. Побудувати структуру роботи закладу щодо формування безпеки життєдіяльності у дітей дошкільного віку. Підготувати буклет - пам’ятку “На що має спиратися ДНЗ під час організації освітньо-виховного процесу з Охорони та безпеки життєдіяльності дошкільника.”
  5. ІІ група визначає як організувати навчально-виховну роботу з Охорони та безпеки життєдіяльності  з вихованцями ДНЗ. Визначає, на  які  принципи формування безпечної  поведінки та показники  компетентності дошкільника-випускника має спиратися вихователь, формуючи базову якість особистості - безпечність; за якими напрямками будується робота з ОБЖД з дітьми; які форми роботи сприяють усвідомленню дітьми цінності власного життя; на які етапи поділяється освітня робота з формування у дошкільнят навичок щодо безпеки життєдіяльності.
  6. ІІІ  група визначає як залучити батьків до формування безпечної поведінки їх дітей. Зазначає форми роботи та визначає мету співпраці ДНЗ та сім’ї. Створює буклети - пам’ятки для батьків щодо формування безпечної поведінки вдома, надання першої медичної допомоги (разом з медичною сестрою закладу) тощо.
  7. Відповідно до отриманих завдань групи мають представити результати роботи у вигляді презентації (PowerPoint) , буклетів (Publisher), текстових документів (Word).
  8. Презентувати виконану роботу.
На виконання завдань групи мають близько 2 тижнів.

Для зручності, підготувала педагогам буклети - пам'ятки, так кожна група буде мати перед очима своє завдання (перша сторона однакова для всіх груп, а друга - містить індивідуальне завдання):




P.S. Сподіваюся на конструктивно - позитивні коментарі.

1 комментарий:

  1. Тетяно, якщо б Вашим колегам хоча б 10% Вашої завзятості у навчанні та виконанні завдань, то для мене керівництво курсом булоб суцільною радістю!

    ОтветитьУдалить