Привіт усім, хто буде це читати. Я сьогодні дуже радію, адже , нарешті, майже завершила роботу над планом проекту (залишились маленькі дрібнички). Це, мабуть, важче, аніж усе решта, тому що треба побачити свій проект в цілому і в деталях. Особисто для мене, найважчим було, визначити ключове та тематичні питання.
Вважаю, що дуже добре вийшла у мене презентація для вихователів відповідно теми проекту:
Додаю план роботи :
- Вихователь-методист повідомляє тему проекту і спільно з педагогами визначає мету.
- Вихователі висувають гіпотези щодо вирішення проблемної задачі, обирають методи її вирішення.
- Педагоги об’єднуються в 3 групи відповідно тематичних питань проекту.
- І група має відшукати та опрацювати нормативно-правові документи, що регламентують освітньо-виховний процес ДНЗ, користуючись інтернет-ресурсами. Побудувати структуру роботи закладу щодо формування безпеки життєдіяльності у дітей дошкільного віку. Підготувати буклет - пам’ятку “На що має спиратися ДНЗ під час організації освітньо-виховного процесу з Охорони та безпеки життєдіяльності дошкільника.”
- ІІ група визначає як організувати навчально-виховну роботу з Охорони та безпеки життєдіяльності з вихованцями ДНЗ. Визначає, на які принципи формування безпечної поведінки та показники компетентності дошкільника-випускника має спиратися вихователь, формуючи базову якість особистості - безпечність; за якими напрямками будується робота з ОБЖД з дітьми; які форми роботи сприяють усвідомленню дітьми цінності власного життя; на які етапи поділяється освітня робота з формування у дошкільнят навичок щодо безпеки життєдіяльності.
- ІІІ група визначає як залучити батьків до формування безпечної поведінки їх дітей. Зазначає форми роботи та визначає мету співпраці ДНЗ та сім’ї. Створює буклети - пам’ятки для батьків щодо формування безпечної поведінки вдома, надання першої медичної допомоги (разом з медичною сестрою закладу) тощо.
- Відповідно до отриманих завдань групи мають представити результати роботи у вигляді презентації (PowerPoint) , буклетів (Publisher), текстових документів (Word).
- Презентувати виконану роботу.
На виконання завдань групи мають близько 2 тижнів.
Для зручності, підготувала педагогам буклети - пам'ятки, так кожна група буде мати перед очима своє завдання (перша сторона однакова для всіх груп, а друга - містить індивідуальне завдання):
P.S. Сподіваюся на конструктивно - позитивні коментарі.
Тетяно, якщо б Вашим колегам хоча б 10% Вашої завзятості у навчанні та виконанні завдань, то для мене керівництво курсом булоб суцільною радістю!
ОтветитьУдалить